Цей Договір, в якому одна сторона ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТІМАКОВА НАТАЛІЯ ІГОРІВНА, зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, в установленому чинним законодавством порядку та який є платником єдиного податку (надалі — Виконавець), з одного боку, і будь-яка особа, яка прийняла (акцептувала) дану пропозицію (надалі – Замовник), з іншого боку, далі разом — Сторони, а кожний окремо – Сторона, уклали даний Договір (далі — Договір), адресований необмеженому колу осіб, який є офіційною публічною пропозицією Виконавця, укласти з будь-яким Замовником Договір про надання послуг у сфері консультування. При замовленні та оплаті Послуг Виконавця, Замовники приймають умови цього Договору про нижченаведене.
-
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Цей Договір укладається шляхом надання повної й безумовної згоди (акцепту) Замовника на укладення Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.
- Договір має юридичну силу відповідно до ст.ст. 633, 641, 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним Договору, підписаному Сторонами.
- Замовник підтверджує факт ознайомлення та згоди з усіма умовами цього Договору в повному обсязі шляхом акцептування.
- Будь-яка з наступних дій вважається акцептом цього договору публічної оферти:
- факт оформлення Замовлення Послуг Виконавця на веб-сайті Виконавця http://disrupthr.com.ua ;
- оплата Послуг Виконавця на умовах та в порядку, визначеними цим Договором та на відповідних сторінках Веб-сайту Виконавця http://disrupthr.com.ua ;
- письмове (в т. ч в електронній формі засобами електронної пошти) повідомлення Замовника про прийняття умов цього Договору на адресу електронної пошти, зазначену на сайті http://disrupthr.com.ua .
- Укладаючи цей Договір Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень цього Договору.
- Якщо Замовник не згодний з умовами Договору, він не має права укладати цей Договір, а також не вправі користуватися Послугами за цим Договором.
- ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ
«Договір публічної оферти» — публічний договір, зразок якого розміщений на Веб-сайті http://disrupthr.com.ua .
«Акцепт» — надання Замовником повної й безумовної згоди на укладення даного Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.
«Послуги» – Послуга або декілька Послуг у сфері консультування, які надаються Виконавцем, та зазначені Виконавцем у відповідному розділі Веб-сайту Виконавця http://disrupthr.com.ua .
«Замовник» — будь-яка дієздатна фізична, юридична особа, фізична особа-підприємець, що відвідала Веб-сайт http://disrupthr.com.ua та акцептувала даний Договір.
«Виконавець» — суб’єкт господарювання, фізична особа – підприємець, що надає послуги у сфері консультування та реквізити якого зазначено у розділі 12 даного Договору.
«Замовлення» — належно оформлена заявка Замовника на отримання Послуг, що адресується Виконавцю.
-
ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
- Виконавець зобов’язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, надати Замовнику Послуги у сфері консультування, а Замовник зобов’язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, прийняти та оплатити замовлені Послуги.
- Замовник та Виконавець підтверджують, що даний Договір не є фіктивним чи удаваним правочином або правочином, укладеним під впливом тиску чи обману.
- Виконавець підтверджує, що має право на здійснення діяльності у сфері консультування, у відповідності з вимогами діючого законодавства України.
-
ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
- Виконавець зобов’язаний:
- виконувати умови даного Договору;
- надати Замовнику Послуги належної якості;
- об’єктивно інформувати Замовника про Послуги та умови їх надання на Веб-сайті http://disrupthr.com.ua .
- Виконавець має право:
- в односторонньому порядку призупинити надання послуг за цим Договором у випадку порушення Замовником умов цього Договору;
- інші права відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.
-
ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА
- Замовник зобов’язаний:
- своєчасно оплатити і отримати Замовлення на умовах цього Договору;
- ознайомитись з інформацією про Послуги, яка розміщена на сайті Виконавця.
- Замовник має право:
- оформити Замовлення Послуг, зазначених на відповідній сторінці Веб-сайту http://disrupthr.com.ua ;
- вимагати від Виконавця надання Послуг відповідно до умов цього Договору;
- інші права відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.
-
ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
- Замовник самостійно оформлює Замовлення на відповідній сторінці Веб-сайту http://disrupthr.com.ua шляхом заповнення Заявки, за допомогою натискання відповідної кнопки “Заповнити” або за допомогою платіжної системи натисканням кнопки «Оплатити», або зробивши замовлення по електронній пошті, чи за номером телефону, вказаним в розділі Веб-сайту http://disrupthr.com.ua .
- Строк обробки Виконавцем Замовлення — до 3-х (трьох) робочих днів з моменту його оформлення. В разі, якщо Замовлення відправлено у вихідний або святковий день, строк обробки Замовлення починається з першого після вихідного робочого дня.
-
ЦІНА ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ
- Ціна кожної окремої Послуги визначається Виконавцем та зазначається на відповідній сторінці Веб-сайту http://disrupthr.com.ua Ціна Договору (вартість Замовлення) визначається шляхом додавання всіх оплачених обраних Замовником Послуг.
- Замовник оплачує Послуги Виконавця на підставі цього Договору у Національній валюті України – гривні.
- Надання замовлених Замовником Послуг здійснюється за 100 % попередньою оплатою.
- Оплата Послуг здійснюється шляхом:
- перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця; або
- за допомогою інших платіжних засобів, які вказані на Веб-сайті Виконавця.
- Моментом оплати Послуг вважається час зарахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця.
- ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ. ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ НАДАНИХ ПОСЛУГ.
8.1 Правила надання та отримання Послуг зазначені на відповідній сторінці Веб-сайту http://disrupthr.com.ua . Всі питання, що виникли в процесі оплати і отримання Послуг, Замовник може з’ясувати у Виконавця за контактними даними, зазначеними в розділі 12 даного Договору та за контактними даними зазначеними на Веб-сайті http://disrupthr.com.ua .
- Факт отримання Послуг Замовником — фізичною особою підтверджується оплатою таким Замовником Послуг Виконавця.
- Факт отримання Послуг Замовником — юридичною особою підтверджується Актом приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), що підписується Сторонами (або підписується Виконавцем в односторонньому порядку у випадках, передбачених даним Договором). Виконавець зобов’язаний надіслати Замовнику підписаний рахунок (інвойс) та підписаний Акт у 2-х примірниках поштою (попередньо, електронна копія рахунку та Акту може бути надіслана електронною поштою чи факсимільним зв’язком). Замовник зобов’язаний протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання Акту підписати його та направити Виконавцю поштою 2-й примірник Акту, а у разі незгоди з підписанням Акту – свої письмові заперечення. У разі, якщо протягом 1-го (одного) місяця з моменту направлення Замовнику Акту, на поштову адресу Виконавця не надійшов підписаний Замовником 2-й екземпляр Акту або письмові заперечення проти підписання Акту, Виконавець підписує Акт приймання-передачі наданих Послуг в односторонньому порядку.
-
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
- За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за цим Договором, сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
- Усі спори, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.
- Якщо відповідний спір не можливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного в Україні законодавства.
- Виконавець не несе будь-яку відповідальність за ненадання або неналежне надання Послуг Замовнику за умови настання будь-яких обставин, які виникли не з вини Виконавця (а саме – настання обставин, які виникли з вини чи необережності Замовника та / або настання обставин, які виникли з вини чи необережності будь-якої третьої особи (будь-яких третіх осіб) та /або настання форс-мажорних обставин).
-
ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
- Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань, що передбачені даним Договором, якщо воно виникло внаслідок форс-мажорних обставин.
- Під форс-мажорними обставинами у даному Договорі розуміються будь-які обставини, що виникли поза волею або всупереч волі чи бажанню Сторін і яких не можна передбачити чи уникнути, включаючи: військові дії, громадські заворушення, епідемії, блокаду, землетруси, повені, пожежі, а також рішення чи приписи органів державної влади та управління держави, резидентом якої є Замовник, або держави, резидентом якої є Виконавець, внаслідок яких на Сторони (або одну із Сторін) покладатимуться додаткові обов’язки чи встановлюватимуться додаткові обмеження і які роблять неможливим подальше повне або часткове виконання Договору, а також інші дії чи події, що існують поза волею Сторін.
- Якщо форс-мажорні обставини триватимуть більше 3-х (трьох) місяців поспіль, то кожна із Сторін матиме право відмовитись від подальшого виконання зобов’язань за цим Договором і, в такому разі, жодна із Сторін не матиме права на відшкодування іншою Стороною можливих збитків.
-
ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ
- Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а рівно всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання цього Договору відповідно до його умов.
- Одностороння зміна умов укладеного Договору Замовником чи відмова виконувати умови укладеного Договору Замовником є неприпустимою, за винятків випадків, передбачених цим Договором. Жодна зі Сторін цього Договору не має права передавати свої права та обов’язки третім особам без згоди на це другої Сторони.
- Виконавець підтверджує, що є платником єдиного податку (група 3) за ставкою 5%, передбаченою Податковим кодексом України.
- Інформація, що надається Замовником є конфіденційною. Інформація про Замовника
використовується виключно в цілях виконання його Замовлення.
- Власним акцептуванням Договору Замовник добровільно надає згоду на збір та обробку власних персональних даних з наступною метою: дані, що стають відомі, використовуватимуться в комерційних цілях, в тому числі отримання інформації про замовлення та обробки інформації про нього, надсилання телекомунікаційними засобами зв’язку (електронною поштою, мобільним зв’язком) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції або будь-якої іншої інформації про діяльність Веб-сайту http://disrupthr.com.ua . У випадку небажання отримувати інформацію про діяльність Веб-сайту http://disrupthr.com.ua , Замовник має право звернутися до Виконавця, написавши заяву про відмову від отримання рекламних матеріалів та надіславши її на поштову або електронну адресу Виконавця.
- Виконавець не несе відповідальність за зміст і правдивість інформації, що надається Замовником при оформленні Замовлення. Замовник несе відповідальність за достовірність вказаної при оформленні Замовлення інформації.
- Замовнику надається право на використання Послуг Виконавця виключно у своїй внутрішній діяльності без права їх відчуження або передачі на користь третіх осіб.
- Сторони зобов’язуються зберігати конфіденційну інформацію, отриману в результаті виконання цього Договору, за винятком випадків, коли це письмово санкціоновано іншою Стороною або вимагається державними органами відповідно до чинного законодавства. За розголошення конфіденційної інформації винна Сторона несе відповідальність згідно з чинним законодавством.
- Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чинним законодавством, але у будь-якому випадку до моменту остаточного його виконання Сторонами. Сторони погодили, що строк дії цього Договору не може становити менше 3 (трьох) календарних місяців. Цей Договір вважається погодженим Замовником та укладеним за місцезнаходженням Виконавця з дати акцептування.
- Виконавець самостійно у відповідності та на виконання вимог чинного законодавства України визначає умови даного Договору та додатків до нього, які є його невід’ємними частинами. Виконавець має право самостійно змінити та/або доповнити умови цього публічного Договору та додатків до нього, включаючи правила надання та отримання Послуг за даним Договором. При цьому Виконавець гарантує та підтверджує, що розміщена на Веб-сайті Виконавця поточна редакція тексту цього Договору та додатків до нього, включаючи правила надання та отримання Послуг за даним Договором, є дійсною.
- РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
12. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
ВИКОНАВЕЦЬ:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ
ТІМАКОВА НАТАЛІЯ ІГОРІВНА
Код ЄДПРОУ 3308018086,
п/р 26006052716974
в ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК”
МФО 320649